منتدى البرنسيسات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى البرنسيسات

لعبة ايام الاسبوع مثلا انا السبت و اللى بعدى الاحد و اللى هيوصل للجمعة هو الفايز

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بريق النجوم

بريق النجوم

لعبة ايام الاسبوع مثلا انا السبت و اللى بعدى الاحد و اللى هيوصل للجمعة هو الفايز Empty
مُساهمةموضوع: لعبة ايام الاسبوع مثلا انا السبت و اللى بعدى الاحد و اللى هيوصل للجمعة هو الفايز   لعبة ايام الاسبوع مثلا انا السبت و اللى بعدى الاحد و اللى هيوصل للجمعة هو الفايز I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 11, 2008 6:53 pm

لعبة السبت الاحــــــــــــــــــد الى الجمعه

السبت الاحد الاثنين .....

السلام عليكم ..

كل عضو يدخل يكتب اسم يوم من ايام الاسبوع ,, بس هاه ترى بالترتيب

يعني=السبت

واللي عقبه احد كذا يعني

وانا ابدي

السبت
واللي بيقول الجمعه اقصد يكتب الجمعه هو الفايز
البرنسيسهـ
المديرة العامه
المديرة العامه
البرنسيسهـ

انثى عدد الرسائل : 73

لعبة ايام الاسبوع مثلا انا السبت و اللى بعدى الاحد و اللى هيوصل للجمعة هو الفايز Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة ايام الاسبوع مثلا انا السبت و اللى بعدى الاحد و اللى هيوصل للجمعة هو الفايز   لعبة ايام الاسبوع مثلا انا السبت و اللى بعدى الاحد و اللى هيوصل للجمعة هو الفايز I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 13, 2008 5:54 am

اوكي
يسلموووو ع اللعبة الحلوة
""""الأحد""""
مـي عز الدين

مـي عز الدين

انثى عدد الرسائل : 91

مُساهمةموضوع: رد: لعبة ايام الاسبوع مثلا انا السبت و اللى بعدى الاحد و اللى هيوصل للجمعة هو الفايز   لعبة ايام الاسبوع مثلا انا السبت و اللى بعدى الاحد و اللى هيوصل للجمعة هو الفايز I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 13, 2008 6:36 am

الاثنين
مشكوره علي اللعبه المميزه
تونا
نائبة المديره العامه
نائبة المديره العامه

انثى عدد الرسائل : 36

مُساهمةموضوع: رد: لعبة ايام الاسبوع مثلا انا السبت و اللى بعدى الاحد و اللى هيوصل للجمعة هو الفايز   لعبة ايام الاسبوع مثلا انا السبت و اللى بعدى الاحد و اللى هيوصل للجمعة هو الفايز I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 14, 2008 8:40 am

التلاثاء
مشكوره

لعبة ايام الاسبوع مثلا انا السبت و اللى بعدى الاحد و اللى هيوصل للجمعة هو الفايز
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-